Természetesen, szívesen megosztom a véleményemet a Trapper Farmer cikkről! A Trapper Farmer cikk egy izgalmas és inspiráló olvasmány, amely bemutatja a modern mezőgazdaság kihívásait és lehetőségeit. Az írás nemcsak a fenntarthatóságra és a környezettuda


Levi'sről, Leeről, Wranglerről álmodtunk annak idején. Vagy egy jó kis Super Rifle-ról.

Egy hónapnyi bérbe fájdult a zsebük.

A magyar innováció és kreativitás nem engedhette meg, hogy a hazai piacon ne jelenjenek meg saját gyártású farmerek. Így jött létre a Trapper márka, Nádas Sándor lelkes ötlete és eltökéltsége nyomán. 1978-ban a Kárpát-medencei farmer ára mindössze hatszáz forint volt, és az akkori Népköztársaság úti bolt előtt rendszeresen hosszú sorok alakultak ki, ahogy a vásárlók izgatottan várták, hogy megszerezzék ezt a különleges terméket.

A Trapper ma sem ment ki a divatból.

Már hosszú évek óta elérhetők a világmárkák hazánkban, de a Trapper boltja a főváros szívében még mindig a vásárlók kedvenc helyszíne. A kínálat színes és változatos, mindenki megtalálhatja a stílusához illő darabot. Ha már magyar narancs kapható, akkor a magyar farmer sem maradhat el! Trapper Misi, a márka arca, napjaink trendjeihez igazodva folyamatosan új ötletekkel és ajánlatokkal várja a vásárlókat. Közben Löb Strauß, a Levi's megálmodója, valahol a felhők fölött biztosan büszkén mosolyog mindarra, amit a divat világában elértek.

Related posts