A Magyar Posta jelentős lépést tett, amely milliókat érinthet. Íme, mit érdemes tudni, hogy elkerüljük a várakozást az ablakoknál!


Azok számára, akik meghatalmazott útján veszik át postai küldeményeiket, időszerűvé vált a meghatalmazások megújítása. A Magyar Posta érintett ügyfelei számára 2025. december 31-ig van lehetőség, hogy 2026 januárjától is érvényben maradjon a szolgáltatás. Mivel a lejáró meghatalmazások száma mintegy 2 millió, érdemes már most elvégezni a megújítást, így elkerülhetők a későbbi torlódások, és biztosítható a postai ügyintézés zavartalansága. A folyamat személyesen és online is elvégezhető - közölte a Magyar Posta.

A Magyar Posta szeretettel tájékoztatja kedves ügyfeleit, hogy…

A 2017. JÚLIUS 24. ELŐTT KIADOTT, VISSZAVONÁSIG ÉRVÉNYES POSTAI MEGHATALMAZÁSOK 2025. DECEMBER 31-ÉN AUTOMATIKUSAN LEJÁRNAK, ÉS HATÁLYUKAT VESZTIK.

Az érintett ügyfelek számára év végéig nyílik meg a lehetőség a megújításra, amennyiben 2026 januárjától is szeretnék, hogy meghatalmazottjaik átvehessék küldeményeiket. Ha ezt elmulasztják, a jogosultságuk automatikusan megszűnik.

A postai meghatalmazás lehet általános, vagy kifejezetten meghatározott küldeménytípusokra vonatkozó. Ilyen küldemények közé tartoznak például a nyugdíjutalványok, hivatalos iratok, időgarantált küldemények, valamint a különböző levél- és csomagküldemények, utalványok, vagy akár a vakok írásai is. A gyakorlatban leggyakrabban azokhoz a könyvelt küldeményekhez kapcsolódik, amelyek személyes átadást igényelnek, de az ügyfelek többsége inkább a széleskörű, minden küldeményre érvényes meghatalmazást választja.

A Magyar Posta két könnyen alkalmazható lehetőséget ajánl a meghatalmazások frissítésére:

Mivel az év végén lejáró meghatalmazások száma 400 ezer címhelyen mintegy 2 millió, ezért a Magyar Posta arra kéri ügyfeleit, hogy a torlódások elkerülése és a folyamatos szolgáltatás biztosítása érdekében ne hagyják az utolsó pillanatra a megújítást, és már most tegyék meg a szükséges lépéseket.

Related posts