Átalakul az Instagram, és megérkezik az új felület! Fedezd fel, milyen izgalmas változások várnak ránk a következő frissítés során!


Az Instagram jelentős átalakításon ment keresztül a menüsorát illetően, amely eddig a navigáció alapját képezte az alkalmazásban. A vállalat most globális szinten kívánja bevezetni ezeket a változásokat.

Nemrégiben elterjedt a hír, miszerint az Instagram hamarosan jelentős átalakuláson megy keresztül: a fotók szerepe fokozatosan háttérbe szorul, és a videók kerülnek a középpontba. Bár a vállalat még nem közölte, hogy pontosan mikor lép életbe az új dizájn globális szinten, az már egyértelmű, hogy a jövőben a felhasználók egy izgalmas, videóorientált élményre számíthatnak.

Az Instagram Dél-Koreában és Indiában teszteli az alkalmazás átszervezett nyitóoldalát. A kiadott kép alapján azt látni, hogy a jól ismert menüsávot a kijelző alján átszervezték a mérnökök. Jelenleg a kezdőoldal után a keresés menü jön, majd a tartalmak megosztásának gombja, utána pedig a Reels videók gyűjtőhelye - végül pedig a saját profil megtekintésére szolgáló ikon.

A felsorolt elemek közül csupán az első és az utolsó marad érintetlen az Instagram új felületén. Az új dizájnban a Reels-videók menüpontja a második helyen szerepel a főoldal után, míg a tartalommegosztás gomb helyett a felhasználóknak mostantól az üzeneteikhez való hozzáférésre van lehetőségük. Eddig ez a funkció a kijelző jobb felső sarkában volt elérhető. Ezt követi a keresőoldal, végül pedig a felhasználó saját profilja következik.

Ez azt jelenti, hogy a tartalmak megosztására szolgáló gomb már nem az alsó sávban található, hanem a jövőben a bal felső sarokba került.

Hogy meddig tart a tesztelés, egyelőre nem tudni, de az biztos, hogy a cég célja a globális bevezetés.

Az Instagram egyébként nemrég érte el a 3 milliárd felhasználót, az átszervezés pedig minden bizonnyal további növekedést produkálhat.

Related posts