Hajós András izgalmas kalandokkal teli életet él, hiszen vulkánok mellett lávaszörföl, miközben a levegőben is megjárta a zuhanás élményét repülőgéppel.
A legutóbbi epizód újabb lenyűgöző átalakulásokkal lepte meg a nézőket a Sztárban Sztár All Stars színpadán. Veréb Tomi bravúrosan életre keltette Szulák Andrea karakterét, míg Nótár Mary a legendás Luciano Pavarotti bőrébe bújt. A szórakoztató pillanatokból nem volt hiány, hiszen Hajós András ismét fanyar humorával színesítette a műsort, számos vicces megjegyzésével feldobva a hangulatot.
A Sztárban Sztár All Stars legújabb évadának hatodik élő showjához érkeztünk, ahol a versenyzők eddig párban és csapatban küzdöttek, de most már az egyenes kieséses szakaszra léptek. A múlt héten Janicsák Veca búcsúzott, miután nem tudta meggyőzni a nézőket, amikor Amy Lee bőrébe bújt. Így most tizenegy énekes maradt a versenyben, ami épp annyian, mint egy focicsapat létszáma – ahogy Till Attila, a műsorvezető, a vasárnapi adás elején meg is jegyezte. A zsűri egyik tagja, Hajós András, már az első percekben megnevettette a közönséget szellemes megjegyzéseivel, amikor Tilla Lékai-Kiss Ramóna csillogó ruháját és Liptai Claudia kanalakkal és villákkal díszített estélyijét méltatta.
Úgy vélem, hogy Andris sokkal nagyobb figyelmet fordít a lányokra, mint ránk. Mi is örömmel fogadnánk értékes ékszereket, például gyönyörű láncokat vagy elegáns órákat!
- tette hozzá, de ezzel még nem zárult le a történet.
Tilla szóba hozta Lékai-Kiss podcastműsorát, ami a TV2 Titkok Ramival címet viseli, és érkezik a negyedik évadával - amiben a Megasztár egyik zsűritagja és az Ázsia Expressz nyertesei, a Bódi tesók is szerepelni fognak -, beszéltek egy titkos buliról, amin Tilla mellett Stohl és Liptai vettek csak részt a zsűritagok közül, illetve Stohl elújságolta azt is, hogy újabb hátrányos helyzetű családnak fognak segíteni az Újratervezés című műsorban. Hajós ezt megelégelve kijelentette: "Annyira unom, hogy ezekkel mindig történik valami, hogy hazudni fogok magamnak egy hobbit", majd kifejtette:
Az estét Freddie indította, aki a múlt heti versenyben az első helyet szerezte meg. A kisfilmjében hangsúlyozta, hogy mindig arra törekszik, hogy még jobb teljesítményt nyújtson. Ezúttal a Gipsy Kings énekesének bőrébe bújt, és fergeteges hangulatot teremtett a színpadon. Az első pillanattól kezdve lenyűgözően emlékeztetett az eredeti előadóra, bár a zsűritagok véleménye ebben megoszlott. Stohl nem talált benne kivetnivalót, míg Hajós a versenyző hosszú hajának említése kapcsán felidézte, hogy ő is hasonló frizurát viselt, és gyakran furcsa táncmozdulatokat mutatott be, ami néha rendőrségi ügyekhez vezetett. "Nem mindegy, hogy valaki latin szerető vagy latin szerelő" - fogalmazott, hozzátéve, hogy Freddie-nek a szerető szerepe határozottan jól állt.
Freddie produkcióját követően Vastag Csabának is eljött a pillanat, hogy megmutassa tehetségét. Ezúttal Ganxsta Zolee karakterét öltötte magára, akinek zenei stílusa nem áll távol tőle, hiszen már gyermekként sokat hallgatta a zenéjét. Azonban elárulta, hogy egy korábbi műsorból kiderült, hogy a rapperkedés nem az ő asztala. A "Boom a fejbe!" videoklipjének másolására tettek kísérletet, a műsor pedig olyan hatást keltett, mintha egy régi VHS-kazettára rögzítették volna. Vastag megjelenése kissé rejtve maradt, hiszen az arcuk nem volt egyforma, de a maszkos csapat gondoskodott arról, hogy aranyfoga is legyen. Hajós az értékelésében úgy fogalmazott, hogy Ganxsta énekstílusa olyan, hogy a dalok egyik része érthetetlen, míg a másik felét ki kell sípolni. Ugyanakkor kiemelte, hogy Vastag jól megragadta a karakter lényegét, amire Liptai is egyetértően bólintott, hiszen az átalakulás a legjobbak között volt, és dicsérte a maszk- és sminkmesterek munkáját is. A legtöbben egyetértettek abban, hogy a ritmus rendben volt, de Stohl megjegyezte, hogy számára hiányzott az előadásból a belső tűz és szenvedély.
Hasonlóan megosztotta a zsűritagokat Vásáry André is, aki a The Greatest Showman musicalből adta elő Loren Allred dalát. A versenyző a kisfilmjében megemlítette, ennek a feladatnak az az egyik nehézsége, hogy pusztán a hang és az előadás által kell eljutni az emberek szívéhez - ami csak részben sikerült neki. Liptai például arról beszélt a produkció után, hogy már fél bármit is mondani Vásárynak, hiszen többször kiemelte, hogy neki az számít, ahogy a nézők vélekednek. Elárulta azt is, hogy a The Greatest Showman az egyik kedvenc filmje, és szerencséjére éppen ott ült a Britain's Got Talent egyik válogatóján, amelyen Loren Allred is megjelent versenyzőként. Hozzátéve, szerinte Vásáry az énekesnőhöz hasonlóan vágyik arra, hogy megértsék, majd arra biztatta őt, hogy éljen a humor eszközével is, ami ott rejlik benne. Erre rácsatlakozva Lékai-Kiss arról beszélt, az eredeti előadó sokkal lágyabb és kifinomult hangon énekli ezt a dalt. Hajós pedig megemlítette, cinikusan tudja utálni a musicaleket, de ezt félre tudja tenni a műsor kedvéért. Jó tanácsként azt javasolta, jobban dolgozza össze a dalok egyes részeit, kijelentve, azt érzi, mintha Vásáry egy leheletnyivel többet akarna, mint ami lehetséges.
Horváth Tamás feladata nem volt éppen egyszerű, hiszen Jason Derulóként lépett a színpadra, és a nagymama híres húsleveséhez hasonlította előadását, ami egy meglehetősen szürreális képet festett róla. Ezzel azt is érzékeltette, hogy néha túltolja az éneklés stílusát. A zsűri tagjai mind le voltak nyűgözve a produkciójától, és azt javasolták, hogy folytassa hasonló dalok írását, mert ez a zenei irány jól illik hozzá. Lékai-Kiss különösen a legkompaktabb átalakulásnak nevezte Tamás előadását, hiszen a tánc során rengeteget mozgott. Stohl is kiemelte ezt, és lenyűgözőnek találta, hogy Tamás folyamatosan tudta tartani a lépést a táncosokkal. Az ítészek elégedettsége nem csupán szavakban, hanem az értékelésben is megmutatkozott, hiszen megszületett az este első 40 pontos átalakulása.
Könnyek szöktek a szemekből a nevetéstől, miközben Mészáros Árpád Zsolt Psy bőrébe bújva adta elő a híres Gangnam Style-t. Az előző héten Demis Roussos-ként kápráztatta el a közönséget, sok nevetésre késztetve ezzel a zsűrit, noha ő maga nem a poénkodásra helyezte a hangsúlyt. Az újabb átalakulásának kihívását egyrészt az jelentette, hogy koreai nyelven kellett énekelnie, másrészt pedig folyamatosan táncolnia is kellett. Psy bőrében végül sikeresen teljesítette a feladatot, Stohl profink dicsérte az előadást, mégis megjegyezte, hogy a dal háromnegyedénél kissé kifulladt, így akadtak pillanatok, amikor úgy tűnt, elveszítette a fonalat a tánclépéseken. Ennek ellenére az előadás tetszett neki. Liptai humorosan hozzátette, hogy MÁZS mintha az összes koreai dialektust egyszerre beszélte volna, amire a versenyző mosolyogva válaszolt:
Kifejeztem, hogy a műsor végén ellátogatok a Józsefvárosira, és nem titkolom, hogy valakit meg fogok büntetni.
- bár azt nem fejtette ki, pontosan mire is gondolt ezalatt, de olyan jól sikerült átlényegülnie, hogy végül 40 ponttal jutalmazták a teljesítményét.
Sokaknak leeshetett az álla Szandit látva Bangó Margitként a műsorban, aki már külsőre is nagyon hasonlított az énekesnőre, hát még, amikor elkezdett énekelni. Hajós a produkció után megjegyezte:
Cigányzenész barátaim társaságában egy pillanatra megörökítettem egy különleges mondatot, amit most szeretnék megosztani veled: "De igazán nagy cigány vagy!"
- mondta, majd hozzátette, hogy Szandi pontosan tudta és érzékelte, mikor kell finomítani a tempón a dalban, és a frazírjait is mesterien képes volt reprodukálni.
Liptai hangsúlyozta, hogy csak a valóban nagy művészek képesek ilyen mély alázattal belépni más hírességek világába. Stohl viszont úgy véli, hogy Szandi teljesen más dimenziót képvisel, mert ő nem csupán utánoz, hanem valóban átalakul. Lékai-Kiss pedig kiemelte, hogy még a kézmozdulatai is tökéletes összhangban voltak, és elismerte a maszkmesterek kiváló munkáját is, akik hozzájárultak ehhez a lenyűgöző átalakuláshoz.
Vavra Bence a The Rasmus frontemberét, Lauri Ylönent személyesítette meg, akihez kötődése is van, hiszen általános iskolás korában hallgatta a zenekart. Legutóbb Anastasia bőrében láthatták őt a nézők, és ugyan abban a szerepben is jól érezte magát, de a kisfilmjében azt állította, jó érzés volt visszatérni a saját ízlésvilágához. Az előadását követően Liptai kiemelte, minden világsztár, aki megnézné a műsort, könyörögne Vavrának, hogy olykor énekeljen helyettük, mivel észre sem vennék a rajongók a változást. Stohl is elégedett volt a látottakkal, megjegyezve, a versenyző leveszi a terhet a vállukról, mivel nem kell hibát keresniük a produkcióban. Lékai-Kiss szerint már el is várják tőle, hogy vérprofizmussal álljon a feladatokhoz, ám hallotta előbújni Vavrát is. Hajós ugyanakkor megemlítette, nem tudja, az énekes tisztában van-e vele, de
Dér Heninek a műsor során Komár László bőrébe kellett bújnia, ami elmondása szerint könnyebb feladat volt számára, hiszen fiús lánynak tartja magát. Azonban a hangzás szempontjából a kihívás óriási volt, hiszen nehezen tudta elrejteni Dér jellegzetes hangját. Liptai megjegyezte, hogy a versenyző az első sor után döbbent rá, hogy nem egy Dér Heni-koncerten van, ezért mélyebb tónusra váltott, de a sok tánc miatt nehezen bírt lélegzetvételt nyerni. Dér még arra is ügyelt, hogy a szavak végén elharapja a hangokat, ahogy Komár is tette, vélhetően a fáradtság miatt, ami a tánc közben adódott. Hajós megjegyezte, hogy míg a Hungária tisztaságához képest Komárban volt "egy kis mocsok", végig hallotta a produkcióban Dér hangját, ami igazi vigaszt nyújtott a számára.
Mindent megtettél, amit f.sz nélkül lehet
Péterffy Lili Lelle, egy viszonylag kevésbé ismert énekesnő, a műsor keretein belül Barbara Pravi karakterét öltötte magára, ami különleges kihívás elé állította, hiszen franciául kellett énekelnie – egy nyelv, amely nem éppen a legegyszerűbben tanulható az európai nyelvek közül. A "Voilá" című dallal lépett színpadra, amely a versenyző szavaival élve szoros kapcsolatban áll az ő saját tapasztalataival, hiszen már átélt hasonló érzelmi hullámvölgyeket, amiről a dal is szól. Előadása magával ragadta a közönséget, hiszen Stohl, Liptai és Lékai-Kiss is állva tapsoltak neki. A zsűri tagjai kiemelték, hogy egy dal drámai hatása szorosan összefonódik azzal, hogy ki adja elő. Liptai különös figyelmet szentelt annak, hogy bár ő is rajong az amerikai filmekért, musicalekért és slágerekért, a véleménye szerint semmi sem hasonlítható az európai művészeti attitűdhöz.
Péterffy előadása olyan pillanatokat teremtett, amelyek páratlanok voltak, hiszen az eredeti produkcióban egy különös kettősség rejlik. Miközben az énekes arca szinte mozdulatlan marad, a hangján keresztül minden fájdalmát képes kifejezni. Ez a sajátos elem adja Pravi igazi különlegességét, ám Péterffy mégis sikeresen meg tudta idézni ezt a hatást, amit Hajós dermesztőnek titulált. A humorral fűszerezett megjegyzésében azt mondta, ő az egyetlen hazánkban, akinek az ADHD-ja miatt fizetnek. Ezt azzal indokolta, hogy általában minden mozdulatot úgy figyel, hogy később kifigurázhassa, ám Péterffy előadása során teljesen átadta magát az élménynek. A versenyző ezáltal képes volt lebontani a színpadi falakat, ami igencsak ritka esemény. Nem meglepő tehát, hogy Péterffy végül 40 pontot zsebelt be a zsűritagoktól.
Elsőként a műsor színpadára lépett Veréb Tomi, aki női szereplőként Szulák Andreát kellett megidéznie. A kisfilmjében elmesélte, hogy tizenkét évvel ezelőtt találkoztak először, és annyira lenyűgözte a színésznő, hogy meg sem tudott szólalni a jelenlétében. Végül azonban bátorságot gyűjtött, és köszöntötte őt, így indult el a barátságuk útja. Tomi az előadás során igazi dívának titulálta Szulák Andreát, és ezt a szellemiséget szerette volna megjeleníteni a produkciójában. Szulák Andrea a helyszínről figyelte az előadást, és utána elmondta, hogy lenyűgözte a teljesítmény, hiszen ilyen kifinomult imitációt még soha nem látott. Hozzátette, hogy különösen elegánsnak találta a megjelenítést, és örömmel tapasztalta, hogy Tomi nem esett túlzásba.
Most hogy megpusziltad a gazdatestet, látszott a különbség, és nagyon köszönöm neked meg a maszkosoknak, hogy nem az alpári poén részére mentek rá
- fejtette ki Hajós, hozzátéve, a versenyző jól fogta meg a korszaknak és a dalnak a lényegét. Ezzel zsűritársai is egyetértettek, így 40 ponttal jutalmazták.
Az adás legjobban várt versenyzője Nótár Mary volt, aki merész lépésre szánta el magát: Luciano Pavarotti nyomdokain haladva operadarabokat adott elő. Mary elmondása szerint régóta vágyott már egy olyan grandiózus dalra, amelyben igazán megmutathatja a benne rejlő szenvedélyt és erőt. A produkció után büszkén nyilatkozott, hogy a különleges megjelenésével akár kétszer is be tudott nézni a tükörbe, míg Lékai-Kiss humorosan megjegyezte, mintha Pavarottit egy 90 fokos mosás után látnánk. Az ítészek is kiemelték, hogy Nótár teljesítménye valóban figyelemre méltó volt, és méltóképpen teljesítette a kihívást, amit elé tettek.
Liptai felidézte, hogy édesanyja mélyen rajongott az operáért, Pavarotti pedig különösen a szívéhez nőtt; még a temetési szertartás során is az ő hangja töltötte be a teret, így az énekstílusát mindig magában hordozta. Noha Nótárnak nehezen sikerült előcsalogatnia az operaénekest a színpadra, hiszen ez egy szinte lehetetlen feladatnak bizonyult, mégis ügyesen megbirkózott a kihívással. Hajós közben tréfálkozott, de voltak olyan pillanatok is, amikor szinte együttérzéssel tekintett az indiai étterem tulajdonosának kosztümjére, és csak annyit kívánt: bárcsak szabadulhatna már a jelmez szorításából.
Nótár Mary produkciójával színpadra lépett a hatodik élő show utolsó versenyzője is, így összesítették a szavazatokat, amely alapján kiderült: Horváth Tamás végzett az élen, így továbbjutott a következő adásba. Az utolsó két helyre Vásáry André és Vastag Csaba került, így közülük dőlt el, ki lesz a biztos továbbjutó.




